NOORD-BRABANT – De provincie verandert haar stikstofaanpak zodat veehouders hun stikstofemissie kunnen verminderen. Dat is nodig om uit de huidige impasse te komen. Hierbij sluit de provincie aan bij de bouwsteen die IPO samen met LTO, NAJK, gemeenten en waterschappen eerder dit jaar presenteerden. […]Read More RSS Feed
